Livet er mere end skønt...

Jeg nyder min barsel og min lille skønne datter. Hun er helt fantastisk nem. Hun spiser, sover og kigger på os med sine små fine øjne, det er en herlig fornemmelse!

Jeg lovede at skrive lidt om fødslen, og jeg kan bare sige, at alt gik som jeg havde ønsket det. Freja blev født i vand, og det var en rigtig god oplevelse. Jeg kan ikke sige, at det ikke gør ondt at føde, men det var det hele værd, og jeg vil gøre det til en hver tid igen!
Jeg fik veer tidligt tirsdag morgen, som tog til op ad dagen. Kl 18.15 kom vi til hospitalet, og klokken 21.57 er Freja født.
Min krop har reageret så fint på fødslen, og jeg har det rigtig godt. Nu begynder genoptræningen med en masse gåture med barnevognen. Faktisk mangler jeg bare at tabe 2 kg, og så er jeg tilbage til min startvægt. (ja, det er jeg lidt stolt af). Jeg glæder mig til, at jeg igen kan tage mine løbesko på, og komme ud på landevejen, men det må vente et par uger endnu.

I dag er her 23 grader og sol, så dagen skal bruges i haven, og i aften skal der grilles, åh hvor jeg nyder!




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Skönt att höra att allting gick bra och att ni alla mår bra och njuter av dagarna tillsammans.

Hon är verkligen bedårande söt, lilla Freja.

Stoe kram

2010-05-21 @ 18:08:59
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Tonci

Vad skönt att allt gick bra med förlossningen.

Freja är så söt och vacker!

Kram

2010-05-22 @ 10:19:18
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Vilken lycka att allt gick så bra och smidigt. Hon är verkligen ett litet underverk!



Kram

2010-05-23 @ 09:41:44
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Helena

Har inte bloggat så mycket sista tiden och får gratulera dig till detta vackra barn, stort grattis verkligen! Underbar tid också att få barn så du kan vara ute och promenera med henne. Ha en jättefin helg, kram!

2010-06-03 @ 22:56:09
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0