Jeg er heldig

Jeg bliver nødt til lige at skrive lidt om, hvor heldig jeg føler mig. Jeg sidder her i fred og ro, solen skinner og med kaffen ved siden af. Det giver tid til at tænke, og jeg tænker på, hvor heldig og priviligeret jeg er. Jeg bor med den mand jeg elsker. Jeg har det smukkeste og skønneste barn man kan tænke sig. Jeg er rask og frisk. Jeg har en krop, som fungerer perfekt (snart er den HELT i form igen). Jeg har en familie som altid stiller op og som jeg elsker. Jeg har de mest fantastiske venner. Jeg kunne fortsætte og fortsætte! Min pointe er bare, at vi ind i mellem skal stoppe op, og tænke på,hvad der er vigtigt for os,og hvad der gør os glade.
Hvad gør DIG glad?

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är viktigt med de där stunderna då vi stannar upp och reflekterar över livet. Det finns så mycket att uppskatta och glädja sig åt!

Kram

2010-09-15 @ 10:00:53
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Karro

υγεια και αγαπη, hälsa och kärlek som dom säger här. Så länge man har bra hälsa och kärlek överlever man det mesta och klarar sig. Jag håller klart med.

Kan bli väldigt irriterad och orkar inte lyssna på folk som klagar över småsaker.

Människor som ler, hjälper varandra och försöker "leva för dagen" är något som också gör mig glad.

Självklart ligger mannen och våra barn högst upp på listan. KÄRLEK!!!!



Kram

2010-09-18 @ 06:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0