Nej...

...Jeg har ikke født:-) Jeg har bare ikke liiiige fået blogget. Alt går godt her og vi glæder os sådan til baby kommer. Nu er der bare 15 dage til termin!
Tiden går med træning og hygge, og jeg nyder det. I dag har jeg styrketrænet og cyklet 9 km, så jeg er godt tilfreds. Jeg er så glad for, at jeg fortsat kan træne, og jeg er sikker på, at det er derfor, at jeg fortsat ingen gener har. Jeg er stadig glad for at være gravid og nyder maven.

I dag er det forresten den 4.maj, Danmarks befrielse, så husk lysene i vinduerne!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Oh, tänk att tiden gått så fort.

Hoppas att de sista dagarna fram tills dess att er lilla prinsessa kommer, fortsätter i samma härligt positiva anda.

Stor kram

2010-05-05 @ 08:20:57
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0