Status

September 2009: Jeg var ca 2 uger henne i min graviditet og løb mit livs første halvmarathon. Jeg var i kanon form!
Juli 2010: 5 km føles som en HEL marathon! Ush, formen er jo helt forsvundet. Jeg kæmper, og jeg har tænkt mig at fortsætte. Jeg giver ikke op, og jeg VIL tilbage i form. Jeg løber nu ca. 3 gange om ugen, og styrketræner (hjemme) mindst 3 gange om ugen.
Kroppen er forandret. Maven er slap, lårene ikke så faste som før, armene ikke længere så muskuløse og ballerne, det er en historie for sig selv:-) Men jeg er på vej tilbage, og det bliver en lang sej kamp.
Fra i morgen begynder jeg at løbe med min Nike Plus igen, og så kan I alle følge med igen. (lov mig, at I ikke griner af min dårlige form??!)

Lige nu er jeg desuden ved at undersøge markedet for babyjoggere, så Freja kan komme med mor på løbetur. Jeg håber, at det bliver en god investering.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heja heja! Det klart du kommer i form igen! Kul at du är tillbaks.



Kram Lisa

2010-07-28 @ 09:44:35
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi ska heja på dig när du återvänder i form! Kul med babyjogger, hoppas det fungerar!



Kram Emelie

2010-07-29 @ 09:18:06
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0