Styrketræning hjemme i stuen

Det er ikke altid let at finde tid til træning, når man har en nyfødt. Derfor må man ofte være lidt kreativ. Som regel (jeg ved, at det bestemt ikke er alle, min egen inkl) sover baby en god lur i løbet af formiddagen, og så er det frem med det lille "home gym". Et godt underlag og et sæt håndvægte, er alt man behøver.

Jeg har bestilt håndvægte her. Sættet koster 400 kr og er inklusiv 2 vægte med op til 20 kg. Jeg kommer til at træne 2-3 gange om ugen, og mit program kommer til at se sådan ud:

2*8 gentagelser pr øvelse.
Lunges
Brystpres
Skulderpres
Sideløft
Triceps
Bicep curls
Rowing
Desuden kommer jeg hver gang til at lave øvelser for ryg og mave.

Kombineret med løb og spinning er det cocktailen der skal bringe mig tilbage i form! Når man ammer skal man være lidt forsigtig med cardiotræning, da det kan nedsætte mælkeproduktionen, så derfor er mine løbeture endnu bare rolige ture uden intervaltræning.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi vill se lite bilder :) Vad är Lunges till exempel?



Tror du att 4 km är realistiskt? Hitills har jag inte sprungit mer än 2 pa raken utan att stanna men nu börjar ju musklerna kring knät bli lite starkare. Och löpband är väl mer skonsamt än asfalt?



Kram kram!

2010-08-24 @ 15:41:22
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0