Dit og dat

Der har været lidt blogtørke de sidste dage, og egentlig ved jeg ikke helt hvorfor. Det er forår, og det i sig selv giver masser at skrive om, men anyway, så er det ikke blevet.
Nu er der bare en arbejdsdag tilbage, og så skal jeg på barsel. Jeg glæder mig sindssygt meget, tænk at gå hjemme og bare nyde foråret, og gøre klar til prinsessen. Skønt!

Prinsessen er nu i øvrigt 35 uger gammel, vejer ca. 2,2 kg og er 45 cm lang. Jeg begybnder virkelig at glæde mig til at se det lille liv, som jeg hele tiden mærker i maven!

Sådan ser hun ud nu.


Jeg er sikker på, at hun er en rigtig aktiv lille pige, for hun sparker og mosler rundt derinde hele tiden! Jeg lover forresten, at lægge et nyt mavebillede op i morgen.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Min lillasyster föddes i v.35 så nu är det verkligen inte långt kvar för din del! Så spännande och så fort tiden har gått.

Hoppas du får en fin dag.

Kram

2010-04-08 @ 09:35:47
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Helena

Oh vad spännande, då är det inte långt kvar. Härligt att få barn till sommaren. Hoppas att du får en fin helg, kram!

2010-04-10 @ 10:18:18
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0