Resten af mit liv...

...kan jeg sige, at jeg har gennemført en halvmarathon! Det er jeg SÅ stolt over!
Hvordan gik det så?? De første 18 km gik det super godt, jeg havde overskud og nød turen, men så mødte jeg muren...puha, de sidste 3 km var ren overlevelse! Det var så hårdt! Min Nike+ viser meget godt, hvad der skete.


Men, det var det HELE værd! Fornemmelsen da jeg løb over målstregen og min familie stod og tog imod mig var helt fantastisk! Tænk at jeg nu har gennemført en af mine drømme! Wow, det er en herlig fornemmelse.

Det at have trænet målrettet mod noget og så gennemføre, og føle, at det hele går op i en højere endhed, det er stort! Jeg kan virkelig kun anbefale alle at træne frem mod et mål. Det er motiverende ud over alle grænser. 2:02:032 blev min tid, og det er jeg godt tilfreds med.

I dag behøver min krop hvile, efter løbet fik jeg ondt i maven og det driller stadig lidt. Benene, de er også ømme, men ikke så meget, som jeg havde forventet.
Mest af alt er jeg bare glad, træt og STOLT

 Her mit næste projekt...


Kommentarer
Postat av: Pain

Vad duktig du varit !!! Jag har inte ännu genomfört ett halvmarathon men hoppas på nästa sommar !!! Ha det bra.

Postat av: Lisa

Gud vad kul, och vilken bra tid!!! :) Verkligen imponerad. Nu ser jag verkligen fram emot när det blir min tur.. tror jag ;)



Bra jobbet!! Se nu till att vila upp dig ordentligt, det är du värd. Kram Lisa

2009-09-07 @ 22:29:50
URL: http://parislisa.blogg.sea
Postat av: Ellinor

Du har verkligen varit så fantastiskt duktig och det måste kännas underbart att ha genomfört din dröm och med en sådan bra tid dessutom!

Lycka till med nästa projekt!

Kram

2009-09-08 @ 07:43:53
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Helena

Bra jobbat, verkligen!!! :) Så otroligt skön känsla att gå i mål...

Håll tummarna för mig på lördag!

STOR kram till dig Julie!

2009-09-08 @ 11:55:49
URL: http://h-examino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0