Hundestræk, fiskestilling og harestilling

Jep, i går var jeg til yoga, og hvor er det nogle sjove betegnelser for stillingerne! Min veninde og jeg var ved at dø af grin! Det var virkelig en oplevelse! Nu var det yoga for gravide, så intensiteten var lav, men kroppen havde det skønt bagefter. Til slut havde vi 20 minutters afspænding, og det var luksus. Bare ligge under et tæppe og lave afspændinsøvelser, det var skønt. Min krop var helt afslappet og sindet fyldt med ny energi, da jeg kom hjem. Jeg glæder mig allerede til næste tirsdag.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Roligt att du gillade yogan!

Kram

2009-11-19 @ 08:39:00
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0