Jeg er en Europa pige...

Jeg elskede at vaere i bangkok, men Phuket er slet ikke mig...jeg befinder mig ikke ret godt her. Der er for varmt til at vaere i solen, jeg har faaet daarlig mave, og saa tror jeg maaske bare, at jeg savner Danmark...det er ALDRIG sket for mig foer! Ved slet ikke, hvad der sker..maaske jeg savner min lille hund..
Hmm, saa er der ogsaa sket det, at jeg er blevet nervos for at flyve...normalt er jeg flyfanatiker og elsker alt omkring flyvning! Anyone, gode raad om at flyve.
Jeg hopper tilbage i poolen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Borta bra men hemma bäst brukar man ju säga.

Snart är du hemma i Danmark igen :)

Kram

2009-07-04 @ 21:42:50
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Vad synd att du inte trivs så bra... Jag kan förstå att du längtar hem, till Fie och allt. Här är ju vädret så varmt så man behöver ju inte åka till Thailand, hihi... Men tänkt inte för mycket på flygresan bara, tror det är det bästa. Att njuta för stunden och inte bekymra sej om det som ska komma. Inget bra råd kanske men jag tänker på dej och hoppas du får det bra resten av tiden utomlands. Kram!

2009-07-05 @ 11:47:21
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

När man inte mår bra vill man alltid vara hemma. Jag som ligger i influensa just nu fasar bara av tanken på att behöva vara någonannanstans än i min säng. Jag tror att det kommer släppa när du känner dig lite friskare men jag förstår dig, för mycket värme kan bli FÖR bra.



Vad det gäller flygningen försök att inte tänka på det, du kan ändå inget göra åt det. Det är bara att sätta sig på planet och var glad att man valt ett av världens säkraste sätt att resa på.



Hoppas att du kan njuta av resten av semestern!



Kram Emelie

2009-07-06 @ 06:23:21
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Helena

Hallå där! Jag är nog den enda människan i världen som inte gillar Thailand alls. Var ju flygvärdinna tidigare och flög på Bangkok, men lärde mig aldrig gilla det. Tyckte det var för varmt och smutsigt. Förstår att du saknar hunden, jag har varit borta några dagar från min lilla misse och längtade jättemycket efter henne. Jag blev faktiskt flygrädd på slutet också, konstigt nog, men du skall se att det går bra, kramar!

2009-07-07 @ 17:22:12
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nej men.. vad synd!! Men det klart, om du inte mar bra sa klart att du längtar hem. Och med den värmen... Var är ni i Phuket? Det finns ju manga trevliga ställen, men även manga mindre trevliga om man säger sa.



Krya pa dig och hoppas att du kan njuta av de sista dagarna är nere. Och du, oroa dig INTE för flyget. Det är ett av de säkraste sättet att resa pa. Men jag vet hur det är att oroa sig, men lat inte semestern bli "fôrstörd" pga det.



Stor kram!!

2009-07-07 @ 21:53:23
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0