Sne fortæller sandheden om folk

I Danmark er vi ikke vant til sne i store mængder, og landet går nærmest i undtagelsestilstand, når der kommer meget sne. Min skole var delvist lukket i dag, men opfordrede folk der bor tæt på, til at møde op. Her kommer så sandheden om folk, for hvordan definerer man tæt på? Og hvordan kan 2 der bor ved siden af hinanden ikke have den samme definition? Udnytter man måske situationen lidt?? Hmm, man kan jo undre sig....
Anyway, så bor jeg tæt på og var derfor afsted. Normalt har skolen 500 børn, men i dag mødte kun 16 frem. Derfor blev det hygge med film, varm kakao og boller. Det er da ikke den værste arbejdsdag man kan have hva? Jeg brokker mig i hvert fald ikke.


Der er kommet rigtigt meget sne det sidste døgn, og Fie elsker det (og det gør hendes mor også!)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Trots att Sverige borde vara ganska vant vid både snö och halka är det alltid stora rubriker om "Chockhalkan" och "Snökaoset" varje år (att vi aldrig lär oss?).

Låter som en mysig dag i skolan i alla fall.



Kram

2010-01-07 @ 19:02:36
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0