WoW!

Jeg har fået en award, og jeg er super stolt. Tak søde Emilie.



Med utmärkelsen kommer följande förpliktelser:
  • Kopiera in Awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den
  • Tacka och länka till den som nominerade dig
  • Nominera sju andra bloggare och länka till dom
  • Berätta sju intressanta saker om dig själv


Jeg sender med glæde awarden videre til:

Lisa
Petra
Miss Agda
Helena
Julia
Gym Glam
Ellinor

Her kommer så de 7 måske interessante ting om mig:

Jeg er dødsensangst for slanger. Bare jeg ser en i tv får jeg panik. Jeg er en af dem, der kigger under sengen, inden jeg går i seng!

Jeg er afhængig af træning. Får jeg ikke trænet, er jeg ikke til at holde ud at være sammen med.

Jeg er meget forfængelig med min krop. Jeg har MEGET svært ved, at acceptere, hvis jeg har for mange kilo på kroppen, eller den ikke er trænet helt som jeg vil. Derfor kæmper jeg efter graviditeten med at vende tilbage til min "gamle" veltrænede krop.

Jeg elsker mad! Lave mad, spise mad og i det hele taget alt omkring mad. MEN, jeg hader, hader, hader selleri og lammekød.

I min barndom og ungdom var jeg konkurrencesvømmer og trænede min 2 timer om dagen.

Min mor og far har netop solgt mit barndomshjem, og den dag de flytter, kommer jeg til at græde som et lille barn.

Jeg er nærmest autist om morgenen, og fungerer ikke, hvis ikke alt forløber som det plejer. Desuden kan jeg ikke komme igang med dagen, før jeg har fået kaffe.




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Tusen tack fina du.

Jag fick denna award för inte så länge sedan och låter således sju nya sanningar om mig själv, vänta lite på sig. Men jag tackar dig ödmjukast och är förstås jätte glad i alla fall.



Alltid roligt att få läsa lite mera om dig också.



Kram

2010-08-17 @ 12:49:05
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Miss Agda

Men nej, vilken kul överraskning, tusen tack :) Och jag har inte varit inne på ett tag så jag får gratta så mycket för bebisen, härligt!!!

2010-08-24 @ 12:40:53
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0