Lidt mere om mig

Søde Parislisa har bedt mig svare på disse spørgsmål, og det gør jeg jo gerne!

Vad äter du mest för mat?
Jeg er jo lidt af en sundhedsfreak, så jeg spiser MASSER af grøntsager! Jeg elsker alle former for grøntsager, og jeg eksperimenterer gerne. Jeg er også vild med alle slags bønner, linser, bulgur etc.  

På kalas, är du den som sitter kvar vid bordet eller hjälper du till att duka av?
Dukar av.

Var sitter du mest och bloggar?
Altid i min sofa mens Rasmus ser TV. Jeg har en rigtig dårlig vane med at sidde med min computer på skødet. Det er ikke godt for mine skuldre, men nu har jeg set en smart slags pude, som man kan sætte sin computer på. Sådan én skal jeg anskaffe mig i morgen!


Köper du ofta trisslotter?
Nix

I vilken stad eller vilket land har du tillbringat din bästa semester?
Jeg har rejst utroligt meget, og jeg synes, at det er svært at vælge én. De månedlange ferier i Frankrig og Spanien da jeg var barn står som et fantastisk mine. Ungdomsferien til Kos vil jo også altid blive husket. Kærlighedsferien i utrolige London, afslapning i Grækenland, skiferie, oplevelser i Paris.....Jeg kan ikke vælge, men bare konstatere, at jeg er afhængig af at rejse! "At rejse er at leve" (H.C.Andersen)


Vilken TV kanal tittar du helst på?
Jeg ser faktisk ikke så meget TV. Jeg vil gerne se nyhederne, men der ud over, er det ikke meget. Jeg har besluttet, at jeg ikke vil være afhængig, og derfor følger jeg ikke med i nogle serier. Tv'et kører dog altid her, da Rasmus ser sport, sport, sport:-)

Nu kunne jeg tænke mig, at sende spørgsmålene videre til Jeanette, Mademoiselle Moyenne og Helena.

Come on girls!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå där! Kul, detta skall jag ta upp som mitt nästa inlägg och svara på och sända vidare till tre andra bloggvänner. Hoppas att du har en fin dag, kram!

2009-05-24 @ 12:57:29
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig läsning. Alltid lika roligt med dessa "listor"

Kram på dig

2009-05-24 @ 21:02:02
Postat av: Emelie

Åh vad kul, klart jag ska svara på frågorna. det är alltid lika roligt att lära känna bloggvännerna på det här viset :) Det kommer snart ett inlägg!



Kram Emelie

2009-05-24 @ 22:54:40
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0