Off road

Jeg døjer stadig med mit ømme skinneben, så derfor forsøger jeg at løbe på andre underlag end asfalt, og det førte mig i dag off road! Faktisk var det super sjovt og udfordrende, at løbe på andre stier, end dem jeg er vant til. Jeg løb langs vandet, og kom altså helt tæt på den smukke fjord. Det er skønt at løbe på en sti, som man ikke helt ved hvor fører hen. Det gør træningen sjov og anderledes!
En stor del af vejen løb jeg også på græs, og selv om det er godt og skånsomt for mit ben, så synes jeg det er kanon hårdt! Virkelig godt for konditionen. På trods af det nye underlag løb jeg med en average pace på 4.46, så jeg er ret godt tilfreds med mig selv. (i går lovede jeg jo min krop at være god ved den, og det har jeg holdt!)



I dag kan jeg og min Nike+ fejre 1 måneds "partnerskab", og på den tid er det blevet til i alt 96.59 km. Jeg er faktisk godt tilfreds....


Kommentarer
Postat av: Lisa

Wow vad du är duktig! Nästan 100 km pa en manad, bra jobbat!!



Kram Lisa

2009-06-08 @ 20:18:32
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Härligt att du piggnat till igen :)

Kram

2009-06-08 @ 20:52:50
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0