Next stop...


...Bangkok!
Weeeeehhh, nu har jeg sommerferie! I 6 uger! Den følelse jeg har i kroppen nu, kan næsten ikke beskrives. Jeg er netop kommet hjem fra sommerfesten med kollegerne, og i morgen rejser vi til Thailand! Kl. 6 kører vi herfra, så om lidt skal jeg i seng og drømme om vores herlige ferie. efter Bangkok tager vi til Phuket, og derefter til Phi Phi ørerne for at snorkle og nyde livet:-)
Så er dte også lige kommet på plads, at jeg skal en uge til Sverige (!), hvor jeg skal ud at sejle i skrærgården. Vis kal bo i noget der hedder Grebbestad, men alt det fortæller jeg mere om senere.
Rigtig god ferie til alle, jeg vender tilbage med Thailand nyt senene:-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hoppas nu att ni får en riktigt, riktigt underbar resa!

Ser fram emot alla härliga bilder och reseberättelser när du kommer hem.

Du får säga till när du seglar till Sverige. Grebbestad är fantastiskt vackert.

Kram

2009-06-27 @ 07:15:32
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Åhh vad härligt! Nu är jag lite sent ute men jag hoppas ni får det riktigt trevligt! Sedan önskar jag dej välkommen hem och välkommen till Sverige så småningom! Hihi! Kram!

2009-06-27 @ 11:24:29
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Therese

Thailand är ett underbart land och alla människorna är så glada och trevliga. Trevlig resa!

2009-06-28 @ 16:25:55
URL: http://imitthornavvarlden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0