Mere kvindeløb

I dag har jeg løbet Feminas kvindeløb, som faktisk er det største motionsløb i min landsdel. Ca 6000 kvinder deltog! Ruten var 5 km lang gennem skoven og Zoo, en virkelig smuk tur. Turen er meget kuperet og udfordrende, og i dag var den ekstra udfordrende! Det har regnet og regnet og regnet i dag, og det gjorde det også mens vi løb. Derfor var skovbunden ekstrem glat og mudret og det gjorde det svært at få god fart på. Desuden var der en masse kvinder som gik, så ofte var det svært at komme forbi. Derfor er min kurve meget ujævn i forhold til normalt. Men men, jeg løb på 25,52 min.med en average på 4.48 pr.kilometer.



Det rigtigt gode ved de her kvindeløb, er at man får en "goodiebag" fyldt med lækre ting!

Nu skal jeg hygge med mine velfortjente magasiner!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Vad duktig du är som trotsat regn och jobbig terräng! Du har gjort dig mer än välförtjänt av den välfyllda goodiebagen :)

Kram på dig och tack för dina fina kommentarer

2009-06-11 @ 07:22:21
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Godmorgon! Vad du är duktig! Härligt med en goodiebag med massa kul saker! Hoppas det slutar regna här idag. Det är trist och kallt! Tur att man har trevliga "bloggvänner" som piggar upp!

Kram!

2009-06-11 @ 08:19:15
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Helena

Godmorgon!Nu får jag verkligen dåligt samvete. Jag som inte springer en meter, hihi, men jag gillar långa promender. Kanske kan räknas som motion? Önskar dig en jättefin fredag, kramar!

2009-06-12 @ 09:42:01
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0