Luksus job

Det har jeg virkelig, specielt i denne uge. Jeg har nemlig kun arbejdet 2 dage! Mandag var det pinse og fri, torsdag er min normale fridag, og i dag fredag er det grundlovsdag og helligdag i Danmark.

I dag har jeg brugt min fridag på at være aktiv i naturen. Fie og jeg gik en lang tur, så spiste jeg frokost i haven hos mine forældre (tak mor!).
Derefter besluttede jeg mig for at køre til Vesterhavet (Blokhus) og gå med Fie. Grunden var også, at jeg ville løbe på et andet underlag, og jeg tænkte at sand var bedre for mit ømme ben.
Jeg havde en skøn tur! Danmark har nogle af verdens bedste strande, og det var ren balsam for sjælen.


Her ser I hvor jeg har været.




Smukt ikke?

Jeg løb sådan her

Tiden var 36 min, så jeg er tilfreds, når man tænker på, at jeg løb i sand. Mit ben var stadig ømt. men det var meget bedre end at løbe på asfalt. Desuden er der en vidunderlig frisk luft ved Vesterhavet, så jeg nød det i fulde drag.


Min Nike+ som jeg nærmest er afhængig af!


Hmm, klog ser jeg ikke ud, men jeg har det godt:-)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Danmark är fantastiskt vackert.

Var där mycket som barn men på senare år har det mest blivit, Helsingör, Fredrikshavn och Köpenhamn...Men kanske skulle satsa på en härlig sommarsemester längst sandstränderna fram över.

Kram på dig

2009-06-05 @ 20:24:34
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Lisa

Aha, är det sa där du gör med ditt chip! Bra idé för att undvika att köpa nya skor.



Ha en bra lördag! Kram Lisa

2009-06-06 @ 10:24:16
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt! Oj vad vackert, där hade jag gärna också sprungit, det måste vara inspirerande!

2009-06-17 @ 13:17:03
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0