Fredag....

....Og nu kun 2 uger til ferie! Wheeeee!
Min weekend starede dog ikke så godt. Da jeg efter job kom ud til min bil, havde en forbandet i...t kørt mit sidespejl af! Argh, det mindste man kan gøre, er vel at lægge en seddel med sit navn og nummer!? Nu skal jeg altså betale for noget, som jeg er helt uskyldig i!
Hmm, men nu er jeg i bedre humør. Her har det regnet hele dagen, så Rasmus og jeg besluttede os for at hygge med varm kakao og en film. Det blev Slumdog Millionaire, og hvilken film! Virkelig god!
Nu skal jeg igang med at lave mad og åbne en flaske vin, ahhh, så er det fredag!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag älskar den filmen! Helt klart en av de bästa jag sett.

Hoppas att du får en fortsatt mysig kväll.

Kram

2009-06-12 @ 18:43:07
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Vilken idiot! En del bryr sej verkligen inte. Det låter härligt med lite varm kakao. Här har äntligen solen kommit tillbaka! Ha en härlig lördagskväll och hoppas allt ordnar sej med bilen!

Kram!

2009-06-13 @ 18:15:24
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0