Bakketræning



I dag har vi trænet i den smukke Solsidepark. Når jeg siger "vi" mener jeg faktisk Rasmus og jeg! Rasmus spiller nomalt håndbold og fodbold, men nu har jeg fået ham med ud at løbe! Jahh, det er kanon at træne sammen, virkelig en god måde at være sammen på.
Opvarmningen var en tur rundt i parken. Så begyndte alvoren på bakken. 10 gange kørte vi, og det var hårdt! Til gængæld var det virkelig sjovt! Noget helt andet end bare at løbe en normal tur. Vi havde taget Fie (vores hund) med, og det var herligt! Hun elskede at spurte op ad bakken med os. Perfekt træning for hele den lille familie:-)
Nu skal vi hjem til mine forældre og forkæles med god mad! 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är alltid roligare när man är två så att man kan peppa och uppmuntra varandra!

Hoppas att allt är bra med dig annars.

Kram

2009-06-16 @ 20:50:38
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Vad skoj att lilla Fie kan vara med! Hela familjen!

Hoppas du får en härlig onsdag! Kram!

2009-06-16 @ 21:59:58
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Här händer det saker, och mycket löpning ser jag, härligt! Jag är lite rädd för att brja med backträning själv eftersom jag inte tror att konditionen är god nog för det...



Tack så mycket för lyckönskningarna, jag har varit så himla dålig på att blogga, läsa och svara på kommentarer på senaste tiden men nu börjar jag komma ikapp lite grand, haha, äntligen. det har varit för mycket med Paris, examensfest och nya jobbet där jag nu redan varit två dagar för överlämning av klasser och så vidare. Det ska bli så kul att börja jobba!



Kram Emelie

2009-06-17 @ 13:06:33
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Lisa

Visst är det kul att springa tillsammans? Och backträning är bra och det är kul att variera sig.



Stor kram Lisa

2009-06-18 @ 00:51:47
URL: http://parislisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0