Intervaltræning

I går var jeg ude og løbe intervaltræning og fy f... det var hård, men GODT! Jeg løb først 10 min roligt tempo, så løb jeg 7*30 sekunder spurt og sluttede af med 10 min roligt tempo. Uf hvor var det hårdt, men skønt at mærke, at kroppen virkelig arbejdede. Når jeg løber lange ture kommer jeg ofte til at ligge i min komfort zone, og det forbedrer ikke rigtig konditionen, så derfor er jeg begyndt med intervallerne. Jeg elsker virkelig at mærke, at min krop er max presset. Det er en herlig fornemmelse!! Det gode ved intervallerne er også, at man forbrænder mere resten af dagen, og hvem vil ikke det?!


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon kära bloggvän! Vill bara titta in och se att allt är bra. Om tre dagar har jag två veckors semester till och skall åka till en kompis som bor i en stad som heter Nora, liten och söt och plocka svamp och bara ha det skönt!Önskar dig en jättebra dag, kram!

2009-07-29 @ 09:11:39
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Emelie

Härligt! Vad bra att du har kommit igång så bra. Jag hade verkligen kunnat tänka mig en löprunda nu men får nöja mig med lååånga promenader :)



Kramar Emelie

2009-07-29 @ 19:56:42
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0