Well...



Jeg er ganske vist ikke i så god løbeform som i sommer, hvor jeg deltog i en masse løb. Status for året blev:
1 stk halvmamathon
2 stk 10 km
1 stk 8 km
1 stk 5 km

Jeg var tilmeldt 1 halvmarathon mere, men jeg turde ikke, da jeg blev gravid. Men jeg kommer efter det, når jeg har født:-)

MEN, selvom formen ikke er som den plejer, så havde jeg en skøn løbetur i dag. Masser af tempo og glæde og denne gang kunne jeg slet ikke mærke noget i maven. Det har jeg ellers gjort de sidste gange, hvor jeg har løbet.
Ca. 5 m blev det til, og jeg er super tilfreds!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du får köpa en sådan där racerbarnvagn så att du kan ta med dig den ut och springa ;)



Kram

2009-12-10 @ 08:43:29
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Peter

5 m... uha, pas nu på Julie:-)

2009-12-10 @ 16:27:06
Postat av: Julie

Uuuups, det var vist 5 km!

2009-12-10 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0