Endelig

Efter en lille blogpause er jeg tilbage for fuld styrke!
Jeg har besluttet mig for, at jeg vil fokusere mere på at skrive om min træning. Jeg håber, at andre gravide (og alle andre) kan have glæde af at følge min træning, og hvordan den udvikler sig gennem min graviditet.
Jeg vil oså fokusere mere på livsstil og velvære, da det er noget, som jeg prioriterer meget højt. Tips og gode råd til en gladere og bedre hverdag vil fremover blive en fast del.
jeg håber, at I har lyst til at hænge med, for jeg har lyst til at skrive!


Kommentarer
Postat av: Marica

Åhh är du gravid , grattisar i mängder:0) självklart kan man träna i alla fall!

Postat av: Ellinor

Det låter som om det kommer att bli en härlig blandning här på bloggen, vilket jag ser emot :)

Kram

2009-12-04 @ 14:11:43
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Emelie

Klart jag följer med :) Kul att ha dig tillbaka i bloggvärlden också! Jag skriver själv inte så mycket för tillfället. Jag är mitt i betygssättning så det är mycket på jobbet och sen är det ju bröllopsplanerna som tar mitt fokus.



Härligt att du kan träna så mycket trots graviditeten, det låter härligt. SKa bli kul att se hur det utvecklas!



Kramar

2009-12-04 @ 22:54:05
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0