Videre, kæmpe, bliv ved

Kroppen vil have mere, kroppen KAN mere, fortsætte, kæmpe, presse, presse, fortsætte, mere og mere. Kender I den følelse? I dag på løbeturen følte jeg mig uovervindelig! Kroppen arbejdede og arbejdede, benene ville bare fortsætte, og det føltes som om, jeg kunne fortsætte til verdens ende. Sådan var min løbetur i dag, vidunderligt og med andre ord Runners High! Jeg elsker den følelse og må bare have mere!


Her den officielle forklaring på fænomenet Runners High. Den uofficielle er, at det er en total lykkefølelse! Jeg håber, at I alle kommer til at opleve det, det fortjener I!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj vad härligt! Jag är inte riktigt där ännu... Känns fortfarande lite tungt och har inte hittat den perfekta "banan" ännu, men det kommer!!



Har inte hunnit kommentara som jag brukar i veckan, men nu är jag tillbaks!



Stor kram Lisa

2009-08-22 @ 18:12:40
URL: http://parislisa.blogg.sea
Postat av: Ellinor

Härlig känsla du beskriver! Inte långt kvar till ditt lopp nu. Önskar dig verkligen lycka till!

Kram

2009-08-23 @ 09:14:46
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0