Jeg er så lykkelig

Efter en uge i helt FANTASTISKE Grebbestad er jeg opladet og klar til jobbet i morgen efter 6 ugers ferie i alt.
Grebbestad er en af de hyggeligste og smukkeste byer, jeg nogensinde har set!
I en hel uge har jeg hver dag kunnet sætte mig til en skøn økologisk buffet, jeg har klatret, sejlet, sejlet kajak, været på tur i Skærgården, fået rejebuffet på stranden, spillet golfdanset, sunget, mødt vidunderlige mennesker og følt hvor herligt livet er.
Jeg har deltaget i Nordisk Idrætslærerkongres, og jeg er helt uden ord for, hvilken uge jeg har haft! Vi har boet på Grebbestad Folkehøjskole, og det var virkelig et godt sted at bo.
Flere billeder kommer!
Jag gillar Grebbestad och Sverige jätte mycket! Haha











Kommentarer
Postat av: Helena

Grebbestad är verkligen vackert! Tack för att du delar med dig av dina bilder...

Tack också för alla dina fina kommentarer inne hos mig - de värmer! Stor kram!

2009-08-09 @ 22:10:41
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Grebbestad är verkligen vackert, roligt att du har haft så fantastiska dagar där! Det är skönt när man känner att det faktiskt är med glädje man återgår till arbetet efter en så lång semester.

Kram på dig

2009-08-10 @ 10:14:52
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Härligt!Då har du laddat batterierna? Jag har en veckas ferie kvar. Hoppas denna veckan går riktigt lååångsamt! Jag känner mej verkligen utvilad också.

Hoppas du får en bra arbetsdag! Många kramar!

2009-08-10 @ 11:29:35
URL: http://jeanettepoulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0