Fridag

23 grader, sol, fridag, shopping, seljtur= god kombination!
I dag skal jeg have en rigtig "Juliedag" Dagens program: Gåtur med Fie, shopping, løbetur, sejltur og dagen slutter med at grille i haven!
Der findes værre dage!!



Jeg er vågnet til denne udsigt fra min balkon. I haven har vi frugttræer, og det her pæretræ er så smukt nu hvor det blomstrer.


Æbletræet er også superfint



Dagens shoppingemne. Ballerinaer fra Tommy Hilfiger


Sådan ser der ud, når jeg sidder i vores båd.

Livet leger på sådan en dag!


Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Låter som en jättemysig dag.Önskar dig en jättefin Valborg,( eller firar man det i Danmark?), kramar!

2009-04-30 @ 10:08:10
URL: http://beverlyhills.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mmm, det ser ut att vara lika underbart väder på andra sidan sundet, hoppas att du har en härlig dag!



Jag ska bli lärare för högstadiet och gymnasiet, det vill säga ungdomar mellan 13 och 19 år. Vad kul att du också är lärare och i språk också! Vilken ålder har du?



Kram Emelie

2009-04-30 @ 15:03:32
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Det låter verkligen som en underbar dag. Trots att jag suttit ute och njutit av solen hela dagen, kan jag inte bli annat än lite smått avundsjuk på dig som får åka ut med båten och allt. Det hade verkligen inte varit dumt en varm dag som denna.

Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll.

Kram

2009-04-30 @ 20:41:15
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0