Den store udsmidningsdag

I dag har mange af mine kære ejendele måtte lade livet....Vi har et seriøst pladsproblem i garderoben, så i dag besluttede Rasmus, at jeg måtte smide ALT overflødigt ud!

Han mente desuden, at jeg havde mere plads end ham (manden målte det sågar med sin tommestok!). Hmm, men ud måtte det, og da vi gik igang, kan jeg måske godt se, at tøj fra 80'erne og 16 par bukser ikke hører hjemme i en lille lejlighed....haha!

Ellers er dagen gået med afslapning og en god lang cykeltur. Da regnen begyndte at sile, synes jeg pludselig, at det kunne være hyggeligt at bage, så det nåede jeg også lige.

I morgen er det på arbejde igen, og tirsdag skal jeg udnytte alt den nyvundne plads i skabet og på shoppetur!

God uge til alle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0